Een krachtcentrale draait op ideeën, lef en samenwerking. Voeg daar een frisse dosis structuur, ambitie en overzicht aan toe, en je krijgt Nanne: onze nieuwe creatieve projectmanager. Sinds kort is ze onderdeel van het Stimulon-team, en na haar eerste maand is het tijd om haar even goed voor te stellen. Wie is Nanne, wat drijft haar, en waar droomt ze van binnen Stimulon?Van marketing naar meer merkenkrachtNa haar studie Commerciële Economie aan Fontys rolde Nanne al snel het marketingvak in. Maar ergens knaagde er iets. “Ik miste afwisseling, het werken voor meerdere merken én iets wat dichter bij huis lag.” Stimulon stond al jaren op haar radar, dus toen ze besloot open te solliciteren, was de klik snel gemaakt. “Niet geschoten is altijd mis en nu zit ik hier!”Structuur met een creatieve twistBinnen het team is Nanne de creatieve projectmanager die zorgt dat projecten soepel verlopen. Ze bewaakt het overzicht, houdt strakke planningen bij, werkt zelf aan projecten en denkt inhoudelijk mee. “Mijn kracht? Structuur. Ik ben van nature een regelaar. Ik hou van plannen, organiseren en kan goed overzien wat er allemaal moet gebeuren.”En haar ambitie? Die ligt hoog: “Ik wil uiteindelijk hoofd projectmanagement worden die nieuwe collega’s inwerkt, en samen met Maarten de grotere rebrandingprojecten oppakt.”
Binnen het team is Nanne de creatieve projectmanager die zorgt dat projecten soepel verlopen. Ze bewaakt het overzicht, houdt strakke planningen bij, werkt zelf aan projecten en denkt inhoudelijk mee. “Mijn kracht? Structuur. Ik ben van nature een regelaar. Ik hou van plannen, organiseren en kan goed overzien wat er allemaal moet gebeuren.” En haar ambitie? Die ligt hoog: “Ik wil uiteindelijk hoofd projectmanagement worden die nieuwe collega’s inwerkt, en samen met Maarten de grotere rebrandingprojecten oppakt.” De eerste weken: vol kracht en nieuwe inzichten. De eerste indruk van Stimulon? “Wow. Wat een toffe projecten. En dan vooral voor bedrijven uit de Kempen dat sprak me meteen aan. Het voelt vertrouwd, je snapt elkaar sneller.” Haar eerste werkdag was direct een vuurdoop: kennismaken met klanten als JT Techniek en Stehome Projects. Wat haar het meest verraste? “Hoe snel ik overal in werd meegenomen. Binnen twee weken had ik al verschillende klanten ontmoet. Echt meteen meedraaien dus en dat werkt.” Leren door te doen (en af en toe op je bek gaan) “De beste manier om te leren is erin springen. Ik weet dat ik niet alles meteen perfect hoef te doen. Hier is ruimte om te leren en dat voelt goed.” Vooral het strategische stuk is iets waar ze zich nu al flink in ontwikkelt: “Ik begin steeds meer mijn eigen draai te vinden in hoe wij bij Stimulon te werk gaan.”
Het moment waarop alles klopte? “We liepen net naar buiten na een gesprek met een potentiële klant. Het gesprek verliep soepel, alsof ik het al jaren deed. Toen dacht ik: dit past bij me. Hier wil ik nog lang blijven.” Wat zit er verder aan te komen? Nanne kijkt vooruit. Over drie maanden wil ze nieuwe skills hebben ontwikkeld: in het strategisch denken, social campagnes opzetten en rebranding. “Er staan genoeg mooie projecten op de planning. Ik heb er zin in om er vol in te duiken!”