Projectbeschrijving

Zorgeloos verbouwen – Dat is de boodschap van Hedico, een bedrijf dat al sinds de start bekendstaat als vastberaden partner bij verbouwing of renovatie in en om huis. Met ons creatieve team hebben we niet alleen een nieuwe marketingstrategie ontwikkeld, maar ook een complete rebranding doorgevoerd die een stevig fundament legt voor de toekomst van Hedico. Van het eerste manifest tot aan de kleinste details zoals visitekaartjes, hebben we een volledig nieuwe stijl geïntroduceerd die consistent wordt toegepast op alle online en offline kanalen. Zo zijn we al jarenlang trotse marketingpartner van Hedico.
Samen smeden
Met de diepgaande kennis en expertise van Hedico over hun familiebedrijf als fundament, hebben we samen de basis gelegd voor vernieuwing. Door onze krachten te bundelen en ideeën uit te wisselen, zijn de inzichten van het bedrijf en de sector samengekomen met onze creativiteit. Hieruit is de nieuwe strategie ontstaan die perfect aansluit bij de visie en doelen van Hedico.
Samen maken
Het resultaat? Een strategisch plan dat perfect de visie van Hedico weerspiegelt en tegelijkertijd nieuwe mogelijkheden voor de toekomst biedt. Samen hebben we een mooi fundament neergezet en een band gecreëerd waardoor we snel kunnen schakelen binnen deze dynamische wereld.
Samen groeien
Het succes zit hem in de open communicatie en transparantie. We delen successen, maar ook leermomenten en inzichten waarbij we vrijuit ideeën delen en feedback geven. Samen streven we naar continue verbetering en innovatie, met een gezamenlijk doel: koploper zijn in de sector.
''Sinds een paar jaar werken wij samen met Stimulon. Een hele fijne partij die ons erg goed geholpen heeft met de ontwikkeling en uitvoering van onze nieuwe huisstijl op meerdere fronten. De samenwerking wordt als erg prettig ervaren, goede communicatie, korte lijntjes en er wordt goed meegedacht met de ideeën die er zijn.''